minikkizimm23 ilk 6 ay kesinlikle vermedim, meme + mama (az da olsa mama vereşm) besledim. 6. Ayda teklif etmeye başladım ve bir red ile karşılaşmadım, hatta suluk aldım ama 6. Ve 7. Ayında kullanmayı beceremedi, doğumdan beri çok az biveron verdim kızıma ama suyu biberona koydum artık. İlk etapta 10-20-30 CC diye yavaş yavaş artarak gitti, şimdi 8 ay olacak 100 CC falan rahat içiyordur. Ek gıda ile biraz kaka, sert kaka sorunu yaşayınca su ile durumu dengelemeye çalıştım hatta. Şimdi severek içiyor.