dikkatbebekvar yapışmaması için sıyırarak masaj yapmak çok önemli, doktor nasıl söylemez şaşırdım ve üzüldüm gerçekten. İnşallah düzelmiştir. Birde kilosu fazla olan bebeklere sünnet önerilmiyor, çoğu doktorda yapmıyor sizin doktorunuz nasıl yapmış ona da şaşırdım. Çünkü pipi çevresi yağ dokusu fazla olunca ne kadar kesilceğinin ayarlanması zor oluyormuş, doktorumuz bize öyle demişti. Benim oğlum o zamanlar 5buçuk aylık 8kg civarıydı. Doktorumuz iri bi bebek ama boyuda uzun oldugu için o kadarda kilolu durmuyor sünnete engel değil deyip yapmıştı. Çokta memnun kaldık kolay iyleşmişti, yanlız 4-5ay kadar bezini her açtıgımda pipi içine gömük gibi duruyordu onuda sürekli sıyırıyordum sonradan o durumda geçti. İyileşme sürecinde sıyırarak masaj olayını çok dikkatli yapmıştım o yüzden yapışma gibi durumunuz olmamıştı şükür. Şimdi iyidir umarım düzlemiştir yavrunuz🙏🌸