Sedaaa55 ya bu laf maalesef biraz deneme yanılma. Ben de nadiren de olsa biveron kullanıyorum, avent vermişti arkadaşım biveron, kızım 6 aylık diye işte üç.delikli dediler (6+ diye geçen üç damla var yanında) alacaksınız dediler hem ebebek hem joker’de avent uzmanı vardı, neyse aldık ama bebek de alışkın değil herhalde ondan sürekli boğazına kaçırıp öksürerek içti. Sonra gittim gayet tek delik aldım rahat etti çocuk