Biraz uzun olabilir kusura bakmayın şimdi bundan 2 ay önce kontrole gittik o zaman 4 aylıktı oğlum başını tam tutamıyordu ama doktor kilodan dedi ebe de bir fikirde bulunmadı ama senın bebeğinin bıngıldağı kapalı bunu siz çocukcuya götürün gibi bir tabir kullandı çocuk hekimi değil ÇOCUKCUYA. diye ben tabi apar topar özel hastaneye götürdüm hayır normal açık dedi sonra devlete götürdüm o da açık bıngıldak dedi geçenlerde aşımız vardı gittik soru sordu bende kabız ama damla verdi doktor dedim o da senin çocuğun hep kabızdı demi dedi bende hayır ilk defa oldu dedim sadece kafasını tutamıyordu ama suan tutuyor dedim senın bebeğinin kafası büyük dedi bana ben şok ama ben düzenli her ay çocuk doktoruna da götürürüm hatta bi çok doktora çıkardım Ama bir anormallik görmedi pazartesi günü çocuk doktoruna gittim bir şey demedi baş çevresi 43 buçuk du acaba bas çevresi normal mi yada doktor anormallik görse söylerdi dimi