pembeayakkabilikiz Kizlar iyi akşamlar peynirlalti suyunu nasıl saklıyorsunuz buzluğa koyuyor musunuz?
kasimonbes pembeayakkabilikiz yok canım ben öyle yapıyordum en başta sonra öğünler çoğalınca kavanoz buzdolabı yapıyorum çorbaya kahvaltıya koymak için ama ilk ek gıda dönemi öyle yaptım ☺️
pembeayakkabilikiz kasimonbes teşekkür ederim canim ek gidaya yeni basladik evet o yuzden az az koymak istedim 😊