Merhabalar, oğlum 9 ay 10 günlük ama bu ay beni çok yordu 9 aylık olduğumuzdan beri uyku nedir bilmiyorum artık geceleri midem bulanıyor on kere kalkmaktan.. ayrı odası bizden emziriyorum yatırıyorum tam kafamı yastığa koycam kalkıyor hemen yine hem de defalarca 😪 bi de çok mız mız oldu acaba dişten mi bilemiyorum devamlı ilgi istiyor ne yemek yapabiliyorum ne temizlik hep mız mız mız 😥😥😥 önerisi olan var mı ya da benim gibi ne yapabilirim yoruldum artık 😭