Summerwine95 Umaysukusunannesi uyku eğitimi olayına bende karşıyım.Ne idugu belirsiz insanlar yalandan sertifika alıp eğitim veriyorlar güya.Her bebeğin her ailenin dinamiği farklidir
Marianne Umaysukusunannesi ben de parayla almayı düşünmüştüm, sonra vazgeçtim. Geçiyor bu süreçler, 4-5 aylık bebe tek başına yatamıyor işte, anne sıcaklığı ister. Şimdi 3 yaşında odasına almıyor bizi artık😂
sumeyye66 Umaysukusunannesi yaaa çok üzüldüm sizin adınıza ben çok memnun kaldım hiç uyumayan kızım şuan çok rahat uyuyor . Kimden aldınız eğitimi.
Bookworm Dolores bazılarında ise yarasa bile dış döneminde hepsi başa döndü çevremde alanlarda gördüğüm bu bence uyku her çocuğun mizaci uykuyu seviyor ve uyumak istiyorsa uyuyorlar zaten
Qunqnir ozah önünüzde 4. Ay atağı var boş yere şimdiden başlamayın. 5 aylık olsun bi düzelme yoksa denersiniz ki bence ona da gerek yok bebek kendi düzenini kuruyor. Ama 3 aylıkken gerçekten boşa almayın düzen kuramazsınız bunun diş sancısı var daha.
Senosaslan ozah kesinlikle böyle birşey düşünmeyin bende düşündüm yazdım hatta bana bir sürü şey saydı atak haftası diş çıkarma bilmem ne kolik bebeklere eğitim vermiyoruz diye iyide tüm bebekler bu süreçlerden geçiyor almadım eğitim çocuğum uyumak istediği zaman uyudu ve şuan onların dediği saatte yatıyo kalkıyo hiç bir eğitim vermedim ağlatmadımda zorla uyutmadım
ladydiana Bir bebeği annesinden başka kim tanıyabilir ki zaten. Uyku eğitimi nedir ya. Bir bana mı saçma geliyor. Kendi çocuğuma başkasının verdiği direktifleri neden uygulayım, hem de ağlata ağlata..
sumeyye66 ladydiana bende böyle düşünüyordum 10 aylık olunca tak etti canıma 24 saatin sadece 2 saatini uyuyordu kızım eğitim aldım ve şuan çok iyiyiz bence eğitim aldığımız kişinin iyi olması lazım
Umaysukusunannesi ladydiana ağlamasına dayanamayığ bitirdim birde ninni söyleyin diyor dalga geçer gibi çocuk ağlamaktan duyuyor sanki bizi
Yagmur_24 ladydiana bebeğiniz uzun uyuyosa süppper ama çok kısa uyuyosa insan muhtaç kalabiliyo kendi kendine uyumayı öğrenmesini istediğin için. Çok değişik bi psikoloji aslında çok yıpratıcı uyumadıkça siz de uyumuyosunuz kafa gidik yani😂😂🤦🏻♀️
Qunqnir ozah uyku gerilemesi yaşanıyor üstüne meme reddi olabiliyor. İnşallah olmaz bebeğinizde ama bunlarla birlikte diş sancıları olabiliyor :) biraz zor bir ay ama geçiyor. İnşallah yaşamazsınız 🌸
ElfAlparsln Umaysukusunannesi kendinizi şu uyku eğitimleriyle çok kasmayın ya bizde aynı süreçlerden geçtik 1yaşından sonra bütün uyku sorunları çözüldü etrafımdada birçok arkadaşımın bebekleri de aynı şekilde .. bebeğinizede sizede yazık yani illaha bir gün uyumayı öğreniyolar
Umaysukusunannesi ElfAlparsln bizimkisi uyuyordu ama memede uyuyordu hep bende hani bazen gazını çıkarmıyordu emince sancı olmasın ileriki günlere diye aldım büyük olsa bile gaz birikince olur yine
Qunqnir ozah tam sebebini bilmiyorum ama kendim de yaşadım çevremden de çok duydum burda da çok görüyorum o ayda meme reddini 🤷
kirikkalp Umaysukusunannesi kaç aylık? Aslında bu düzeni çocuk bize sağlıyor biz ona değil. Oğluma hiç uyku baskısı yapmadım istediği saatte uyudu günde kaç defa uyumak isterse uyudu asla zorlamadım onu şuan 2 yaşına girecek 12 aylıktan beri tek uyku yapıyor ve bu düzeni kendi sağladı çok şükür o kadar rahat oldu ki tek uyku.
Umaysukusunannesi kirikkalp 5.5 aylık bizim kız uyuyor uyumasına ama memede uyuyor ileride memeyi bırakınca nasıl olcak bilmiyorum
Alerjikrinit Umaysukusunannesi kız geçen de başlık açmıştın dedim ya 9.ayda düzelecek niye düştün bu tuzağa uyku eğitimi tam bir saçmalık