Aylinayliz50 Kızlar ya bu Hipp marka kaşık maması nasıl hazırlanıyor su ile mi yoksa formül mamalarla mı ?
Nslhn5561 Aylinayliz50 hip in tahıllı mamasını kullanıyorum 3 4 ölçek hafif sulu kıvamda yapıyorum bazen 60cc mama koyuyorum mama koymadığımda keçi sütlü bisküvi koyuyorum bebeğim çok şükür severek yiyor
Aylinayliz50 Dolores formül mama evde olmadığı için su ile denedim ama kötü oldu sanırım tadı kızım da sevmedi hiç
Mlk026 Aylinayliz50 sütlü meyveli olanları güzel muzla karıştırıyorum ben genelde akşam fazla yemek yemediyse iyi oluyor.