babyandmom1 birkaç kerede olsa söylüyormuş bence devam edin. Benim kızımda 28 aylıkken öğrendi 8 gün sürdü sürecimiz. 3 günde öğrenen de var bir ayda öğrenende pes etmeyin derim. Önümüz kış bahara bırakayım desen biraz daha büyümüş olacak ufak tefek söylüyorken bırakma derim☺️