Usnac1995 Kızlar herkes yazıyor bakayım dedim normal ince alt üst takımlar 210 tl. Az kaliteli takımlar 280 falan, 3lüler var 300-400 civarı. Bunun nesi ucuz anlamadım. Lcw de kuponla uyguna geliyor ki böyle. Hemde çok çirkin herşey demode. Ben mi yanlış görüyorum 😂
Marianne Usnac1995 civilim eklemek istiyorum bir de, o kadar kalitesiz nefes almayan sentetik kumaştan dikilmiş çocuk kıyafetleri satıyor. Zara’nın indirimini takip etmeye çalışıyorum, h&m de takip ederim, genel olarak LCW alıyorum.
Pol34 Usnac1995 eşim kızımız ilk doğduğunda heves edip almış bir şeyler öyle kötü öyle kalitesiz ki 3 kere giymedi. Övenler neyini övüyor diye çok düşünmüştüm bi de herhangi bi bebek mağazasına girseniz o fiyata benzer ürünler dolu
Usnac1995 Nazlibebegim Ogulluana ya ben almadım da pazarda gördüğümüz kıyafetler hep Suriyelilerin giydiği gibi. Ben pazarı kötülemem ordanda aldığım şeyler oldu ama mağaza gibi tarz şeyler yok. O kadar yazan varki merakımdan bakayım dedim şaşırdım. Fiyatlarına da ucuz diyorlar lcw ile aynı yani hemen hemen.
Usnac1995 Marianne ever civilde de tulum vs güzel bir de organik olanlar haricinde kotlar sweatler vs çok kötü. Bende Zara indirimden 110 tl pamuklu gömlek aldım mesela, bu sitelerde daha pahalı ve çok kalitesiz olduğu burdan anlaşılıyor 😂
Deletedmom_62 Marianne zara hm hiç alışveriş yapmadim çocuk bölümü çok mu pahalı abartildigi kadar. Yoksa fiyatlar lcw gibi mi
Usnac1995 Pol34 işte ben bebek mağazalarını da beğenmiyorum ya. Sanki çok demode ürünler. Bir de yani dediğiniz gibi pahalı kalitesine görünümüne göre. Lcw en azından daha tarz havalı ürünler var
Usnac1995 Deletedmom_62 lcw de alt üst kaliteli bir takım 300 şuan, Zarada 550 mesela. Ama indirim zamanlarında hemen hemen o fiyatlara düşüyor . Ama tabiki yinede pahalı, lcw tercih ediyorum çünkü kuponlarla çok uyguna geliyor.
Deletedmom_62 Usnac1995 minicity arada bakıyorum ama hiç alışveriş yapmadim ben genelde pazardan falan alirdim ama artık pazarlar lcw fiyatında oldu o yüzden kuponla lcw dan aliyorum çoğu şeyden de memnun kaldım sadece kalıpları biraz büyük gerçi benim kızım da minyon😃
Deletedmom_62 Usnac1995 evet o zaman zara pahalı. Ben bu sene kızıma lcw kuponla birçok şey aldım elbiseler alt üst şortlar ama yaz çok kısa sürdü zaten geç gelmişti ve şuan baya soğuk şort zaten artık giyemiyo tişort giydirsem kollar buz oluyor seneye yazlık alışveriş az yapicam bazı şeyleri 1_2 kez ancak giyebildi soğuk havalar daha uzun sürdüğü için artık kışlık alışveriş daha çok yapicam. Bir de modamızbir sitesine bakabilirsin ordan uygun fiyatlı bir mont aldım kızıma çok tatlı çok kaliteli fiyatı da baya uygundu
Sarecem Usnac1995 Övülecek hiç bir tarafı yok bence de bir takım almıştım kızım için çok beğenip ilk ve son oldu aşırı kalitesiz 2-3 giymede dikişleri söküldü tiftiklendi hiç yeni kıyafetmiş gibi durmuyordu bir dahada almadım Lcwdan kuponla almak daha mantıklı ne sökülüyor ne baskıları bozuluyor.
Usnac1995 Sarecem aynenn bakın benim gibi düşünüyorsunuz. Gönül ister Zaradan alayım ama aşırı pahalı anca indirimle alıyorum. Lcw hem zaraya yakın yapıyor tarz olarak hemde gerçekten kaliteli. Kaç ürün aldıysam aylarca giydirdim ne solma ne çekme oldu. Bazıları lcw çok pahalı diyip bu minicity övünce dayanamadım valla 😂
Usnac1995 Bugleminannesi28 bazıları lcw aşırı kalitesiz diyip minicity övünce bakayım dedim işte. Hem çok çirkin herşey hem lcw ile aynı fiyat. Bende sizin gibi düşünüyorum
Usnac1995 Deletedmom_62 bak bu dediğinize baktım. Pijama takımı lazımdı, istediğim gibi buldum 80 tl hemde şaşırdım. Alsam mı diyorum kalitesi iyidir inşallah 😂 ucuz etin yahnisi olmasın sonra
Usnac1995 Deletedmom_62 canım ben pijama alıcam burdan ama kalıpları nasıl. 1-2 yaş mı alsam 2-3 mü. Oğlum 1 yaşına giricek
Sarecem Usnac1995 Bencede LCW ürünleri bi kaç çocuk büyütür, Zara malesef ki çok pahalı bi kaç ay giyeceği kıyafete dünya para vermeye üzülüyorum gerçekten bir kaç kerede trenyolda bir kaç mağazadan aldım onlarında baskıları soldu sonra dedimki kendi kendime LCW den şaşmamak lazımgüzel 🤣bu arada civilin ürünleride güzel 😊
livanurvealpinannesi61 Usnac1995 bende LCW nın takımlarını beğenmedim hiç oğlumla kızıma alacaktım baktım 2 tane zor beğendim onlar da aşırı pahalıydı takımları güzel değil Mont VS onlar güzel bi
Deletedmom_62 Usnac1995 valla bilemiyorum arkadaşım da kendine 2 takım aldı alt üst 2 tane de tişört aldı hepsi güzel geldi bence 1 tane sipariş ver dene 😀