Kızlar 27 aylık kızım. İlk 2 gün çok güzeldi kakasını yaptı çisini yaptı sevinerek. 3. Gün babası tuvalette sigara içti diye havanın dağılması bekledim altına kaka yaptı ben de babasıyla kavga ettim sonrasında kaka yapmaz oldu altına kaka yapmaya başladı. Bu gün ben uyandım ishaldim hala da ishalim. Bitki çayından sandım ama ishalim akşama kadar sürdü. Alakası yok normalde de içerim bitki çayını neyse. Kızım da kakasını 2 gibi yapar ve kaka yapmadan önce açıyor diye ağlama başladı. Popo açıyor diyor sonra ishal yaptı mukuslu kaka. Acaba hasta mı olduk enfeksiyon mu kaptık yoksa travma mı yaşadı. Çişini bu gün de güzel güzel sevinerek yaptı lazımlığına. Ama saat 2 de kaka yapacağı zaman açıyor diyip altına yaptı. 1 saat önce uykudan önce de açıyor diye ağlaya ağlaya ishal yaptı 2 defanın ikisi de ishal ne yapayım sonlandırayım mı yoksa ishal hastalık dönemi bitsin devam mı edeyim travma oluşmasından korkuyorum ama ilk günden mis gibi lazımlığa yapmıştı