Arkadaşlar 4 buçuk ay önce ilk sezeryan doğumum yaptım. 2 aydır iki üç damla üç dört gün adet olur gibiyim. Ama şuan biteli bir hafta oldu. Bugün de biraz biraz çamaşırıma iki üç damla kan olmuş.
Anlamadım neden acaba bu lekelenme. Sezeryan doğum yapalı çok olmadı ondan mı kaynaklı neyden bilemedim .
Var mı böyle olan bilgilendirirseniz sevinirim 🙏🏻