Mrvbbr Normal doğumdan sonra dikişler ne zaman düşer ve iyileşir 1ay oldu benim doğum yapalı tuvalette elime hala dıştaki ipler geliyor
Binnur_cam Mrvbbr 2 dikişimi aldırdım enfeksiyon kaptığı için son dikişim 2.ayda düştü 2 ayrı parça olarak 🙄
Skn233 Mrvbbr benimde öyleydi ama 40ımdsn 2 gün önce falan düştü sanırım benim de . Geç iyileşti . Her zaman zaten geç iyileşir yaralarım da
LaraCroftTombRaider Binnur_cam Enfeksiyon kaptığını nerden anlayabiliriz? Ben de normal doğum yaptım dikişlerim henüz düşmedi