Melike2218 Kızlar bugün 28 gün oldu doğum yapalı dört beş gün önce kanamam neredeyse azalmıştı ondan sonra tekrar başladı adet gibi kanama görüyorum sizde de böyle olanlar var mı neden olur böyle?
Elifumay_devrilmez66 Melike2218 normal korkmayın bende de aynısı olmuştu doğum yaptıktan sonra 4 5 gün geldi kanama sonra kesilmişti 15 gün falan tekrar gelmeye başladı sonra kesildi 3 aydır da hiç olmadım adet
Duruguv Melike2218 mutlaka kontrole gidin aşırı yoğun kanama pek normal sayılmıyor zamanla azalması lazım . Benim içimde plesanta parçaları kalmıştı bu yüzden kürtaj oldum sizde ihmal etmeyin
Melike2218 Duruguv ben doğumdan sonra muayeneye gittim doktor sıkıntı olmadığını söyledi kanaman ara ara olur yine korkma demişti o da olabilir galiba