Gizmuss Merhaba kızlar spiral taktırdım bugun adetin 2gününde ama kanamam durdu nerdeyse lekeye döndü cok yogundu dün neden böyle olduki ağrım var oda normal zamanla geçer herhalde
asrinhatasi Gizmuss hello ben de 2 gün önce taktırdım. 4.günümde taktırdım. Kanama hakkında yorum yapamam azdı zaten. İlk zamanlar bel ve kasık ağrısı normal dedi bana ebe.