Mustafatmakerim Merhaba kızlar 4 ay önce bebeğim beni emmeyi bıraktı hala sütüm geliyor e büyükler de ekşimiştir o süt verilmez diyor bi fikriniz var mı ??
Hannah Mustafatmakerim ilk önce sağıp göğsünüzü boşaltın sonra geleni vermeye başlayın beklediği için tadı tuzlu olabilir ama sağınca o tat gidecektir
Mercey01 Mustafatmakerim sütünüzün tadı tuzlanmıştır bebek tadını beğenmez siz sağın önce tadı düzelsin sonra bebeğinize verirsiniz.
Mustafatmakerim Dediğiniz gibi yapayım ne yaparsam yapayım emmiyor o öyle yapınca ben de çok üzülüyorum etrafta emzirmesi var diye bıraktın diyor hayır ne alaka psikolojimi bozdular
Mercey01 Mustafatmakerim siz etrafa bakmayın herkes çok biliyor herşeyi. Emzik biberon meme reddi yaparmış, bir de isterseniz duşta emzirmeyi deneyin döner belki bunları yapınca