Merhaba tecrübeli annelerim şuan 1 aylık bebeğim var normal doğum yaptım doktorum eğilmeli tuvalet yasak dedi ama suan bir ayımızı doldurduğumuz için iki gündür normal alaturka tuvalete gidiyorum dikişlerim var malum bir sıkıntı olur mu siz neler yaptınız dikişlere bir zarar gelir mi