Seross10 14 günlük bebeğim var 10 gündür sol göğsüm çok acıyor ucundan ziyade kahverengi kısmı acıyor garmastan lansinoh kantaron yağı zeytinyağı hepsini denedim 1 gün iyiyse yine aynı düzgünce kavrıyor aslında bebeğim öneriis olan var mı
Bett1 Seross10 avent göğüs kalkani kullan kesinlikle bana tek iyi gelen oydu ilk ogkumda 3 ay yara çektim bı tek o iyi geldi. İkincide başından beri onu kullanınca hiç yara olmadı