Kızlar antibiyotik kullanmıştık o da çok fena pişik yaptı kızıma.Bezsiz tutuyorum günde 3-4 saat ama yanık gibi oldu doktor hametan vs verdi kullanıyorum ama daha da kötü oldu gibi etki etmedi bence.Küvette suya da oturtuyorum her gün iyi gelsin diye,canı yanıyor kaşınıyor belli.Lütfen başka aklıma bir şey gelmiyor tavsiyeniz var mıdır ?