Dandinidastana Kız çocuklarında uzunsa saçı bide nasıl açıyorsunuz dolaşırsa banyodan sonra falan. Kolay taramak için ne yapmam lazım ince telli benim kzın saçı çabuk dolaşıyo taramak işkence oldu artık. Kullandığınız bir ürün varsa yardımcı olurmusunuz
Deletedmom_106 Dandinidastana kızım taramama asla izin vermiyo. Saç açıcı bebekler içim sprey vardı bi bebek Markasının dalin di galiba . Ondan alacam
Minigimm1 Dandinidastana Johnson’s baby kolay tarama spreyi kullanıyorum kızıma, onun saçlarıda ince telli
-elizsmom Dandinidastana uni baby kolay tarama spreyi var hemde cok güzel kokuyor kendime kullanıyordum saçım kıvırcık ve aşırı hassas öneririm canım
Dandinidastana Deletedmom_106 benim kızımda zar zor tarıyorum her seferinde. Dalinin kolay tarama spreyi aldım ama kesinlikle işe yaramadı
Haffuse Banyoda son durukama suyuma elma sirkesi dokuyorum, sirkeli suyla duruluyorum. Yumusacik oluyor saclari, sac kremi etkisi gibi
Deletedmom_106 Dandinidastana neyse hiç almim onu kızımın saçları da ince telli . Banyodan sonra ıslakken daha kolay taranıyo . Ben öyle yapıyorum zaten kavga dövüş yapıyorum onu da 😃
Minigimm1 Dandinidastana evet biz faydasını gördük saçları yumuşuyor güzel kokuyor ağlamıyor tararken 😊
-elizsmom Dandinidastana diğer markaları bilmem uni baby muhteşem direk bunu al yumuşacık yapıyor kendi saçımdan örnek verdim 😬
MelindaMelisa Dandinidastana Kullandığınız şampuanı değiştirin bence.Benim Kızımında öyleydi minoris kullanıyordum çok dolaşıyordu.Şimdi pureseed diye bir ürün aldım onunla yumuşacık oldu ve çok güzel uzatıyor