Bebekcino süt ve süt ürünleri alerjimiz vardı zaten ama diyet açtık hiç belirti göstermedi ishal gibiydi başka bir şeyden doktora götürdüm onu da söyledim, doktor da aynı şeyi söyledi sürekli ağzına bişey götürüyorsa ondanda olabilir dedi, antibiyotik tedavisi başladı 10 gün sonra tekrar kaka idrar isteyecek