MinikPandam_ direnim_ doktorlar en az 6 ay diyor hatta. 1 yaşına girecek ben daha boyamadim. Üstüne araştırma yapılmamış fazla ama süte gecme ihtimali az da olsa varmış
2prenses1pren direnim_ 1 yaşında oğlum bende boyatmayı istedim ama bebeğime kıyamıyorum korkuyorum zararı olur diye kimi bişey olmaz diyor ama bilmiyorum 🤷♀️
Usnac1995 direnim_ keratin hakkında bilgisi olan var mı, saç diplerime sürmeden yapsam zararı olurmu ki. evde kendim yapcam zaten
sonnenchein Usnac1995 kokusu çok kötü yapmayın hem siz hem bebeğiniz etkilenir .. duş alsanız bile saçtaki kokusu bi süre gitmiyor ben bebekten önce yapmıştım evde oradan biliyorum
Tuba direnim_ Bana boyatabilirsin denmişti ama mümkünse açıcı kullanma ve boyatmadan önce bebeği emzir kokuya maruz kalmaması için demişlerdi. Bebeğim 3 aylıkken kahverengiye boyamıştım😅
izd direnim_ bana hamilelikte ilk üç ay asla demişti doktor. Daha sonra (7 aylık hamileydim galiba veya 6) phyto color ile boyadım. Emzirirken de bu boyayı kulkandım