mekseelina Kızlar anlayan varmı acaba bugün tahlil yapmışlar pazartesi ben emzirmeye başlayacaktım eğer emerse 1 2 gün içinde taburcu ederiz demişti doktoru ama tahlillere göre demişti yavrumda bir sorun olmasında kalsın çok korkuyorum 😔
Bugleminannesi28 mekseelina degerler aşağı yukarı oynamış ufak bir rahatsızlık geçir şekerli vs. Ye aç kal o zaman bile oynamış oluyor ama burda gözüme carpan kan kanı çok düşük
mekseelina Zynpbal bugün yapılmış ben hastaneden eve geldikten sonra gördüm sonuclari soramadım anemi yani ne olacak bişey olmaz değil mi küvezde bebeğim
ayse74fe Kansızlık var kan takviyesi yaparlar muhtemelen rabbim sifa versin bizde 37 gün kuvezde yattık bazı değerler açlığa göre değişebiliyor demişti doktorumuz çünkü kuvezde bir degil binlerce bebek var ister istemez beslenme saatleri geciyor suan
mekseelina ayse74fe anladım çok teşekkür ederim peki kan takviyesi normal kan desteği ile mi yoksa ilaçlamı yapılıyor acaba bilginiz varmı
Tubasahra mekseelina Anemi değildir korkmayin prematüre bebekler gelismek için daha fazla kana ihtiyac duyar.Kan nakli yapılır düzelir inşallah.Benim oğlumla kızıma da kan naklli yapıldı.Hatta taburcu olduktan sonra bile kana ihtiyaç duyabilir denildi
mekseelina almisosu34 Oh çok şükür çok teşekkür ediyorum ama böbreğinde ne gibi sorun vardır acaba bu tahlillere göre şuan prematüre diye normalmidir yoksa korkulacak birşey mi
mekseelina almisosu34 normal diyorsunuz ama bu değerlere göre yinede taburculuk durumu olmaz değil mi
mekseelina Tubasahra inşallah ya içim içimi yiyor hafta sonu doktor yok pazartesiye kaldı onlar müdahale ederler değilmi hafta sonu ya doktor yok ondan biraz şey oldum yoksa bebeğime de pazartesiye kadar müdahale etmezler mi
Tubasahra mekseelina Yoğunbakım doktoru her zaman var diye biliyorum yani size bilgi verilmese de önemli durumlar da bebeklere müdahale ederler.Doktor tahlilleri inceleyip gerekli tedavileri yapar.Korkmayın inşallah kavuşmaya az kalmış.
Melike2218 almisosu34 hemşire hanım benimde bebeğim kuvezde 1990 Gr doğmuştu 1800 e düştü ödemden sonra kilo almasını bekliycez dediler şimdi çok şükür 2520 Gr olmuş çıkarırlar mı
mekseelina almisosu34 sağlıklı olsun da gerisi önemli değil çok teşekkür ederim kıymetli zamanınızı aldım 🤍
Tubasahra mekseelina Rica ederim.Eğer enfeksiyon için ilaç başlanırsa 1 hafta ya da 10 gün daha kalır.Kızım da biz de apne ilacının bitmesini beklemiştik.Tedavi bitmeden taburcu etmiyorlar.Emzirme denenirse taburcu olana kadar emzirmeye girebilirsiniz inşallah.