Dün sağlık ocağından aradılar kızamık salgını olduğunu normalde 1 yaşında olacağı aşıyı devlet iki doz halinde istemiş salgından dolayı takvime eklendi yarından sonra hemen gel yapalım aşıyı dendi size de geldi mi bu haber etrafıma kime sorsam bizim haberimiz yok diyor anlamadım gitti