Lulukbebek maaşı tabikide kesintiye uğrar, ayrıca arkadaşın dediği gibi uzun süre olunca meslekten atılabilir, ayrıca üst rutbelilerin inisiyatifi de biraz söz konusu , 90 gün kullanmasa bile hakkında tutanak tutmak isteyen tutar , bazıları da var 90 günden fazla izin verir , yani çalıştığı personeller iyiyse sıkıntı olmaz değillerse sıkıntı