dilantrkmn starwomen ya bir arkadaşımda hemşiresine sormuş yaptırmasın bacagında şişlik olur demiş baya geç cevap verdi ben de yaptırdım o zamana kadar umarım bir şey olmaz
starwomen dilantrkmn hiç tedirgin olma canım. Ben verem aşısı dışında hep yıkadım çok şükür de bir sıkıntı olmadı. Her bebek farklı sonuçta kesin bacak şişecek diye bir kanun yok. İçini ferah tut