Selam arkadaşlar. Oğlumun bıngıldağı 7 aylıkken gkn kapanmıştı. Takip edelim demişlerdi. Bazı bebeklerde erkende kapanabiliyor korkulcak bisey yok demislerdi, bu zamana kadar bi sıkıntı da yaşamadık,7 aylıkken emekledi 9 aylıkken yürüdü, şuan 17 aylık olacak 10 gün sonra. Yani kelime olarak anne baba teyze dede cıs bitti gitti gibi bizi tekrarlıyor, komut desen zaten alıyor işte bezini getir altınu değiltirelim diyoruz getiriyor.dışarı cıkıcaz ayakkabılarını eline alıyor giymeye çalışıyor. Alkış baybay öpücük ne bileiym bence normal gidiyor herşey. Ama bugün doktor muayenesine gittik, baş çevresi sınırda dedi 46 cm miş, komut almasında bi sıkıntı yoksa böyle olabiliyor dedi ama . İçimi bi korku aldı. Baş çevresinin bi tık geriden gelmesi sorun mu yani gerçekten nöroloji ye göster istersen dedi. Tekrar bi çocuk doktoruna mı gideyim başka yoksa direk nörolojiye mi, böyle bisey başına gelen varmı 🥺