Arkadaşlar bebeğim 8,5 aylık. Geceleri asla ama asla uyumuyor. Uykuya dalamiyor. Sürekli pozisyon değiştiriyor , sağa sola dönüyor. Uyuttugumda on dk sonra iiiiiiii diyerek uyanıyor. Max kesintisiz uyuması 1 saat. Bu gece 2.5 ta uyanıp 4 e kadar oyun oynadı. Anlayamıyorum. Sütüm az geldiği için emmek istemiyor. Ben de aç olduğunu düşünerek biberonla eski sagdigim sütlerden verdim. Nefes almadan içti. Ama sonrasında yine üç dört kere kalkti sabaha kadar. Ne olur bir akıl verin. Aylardır bu vaziyette işe gidiyorum. Mahvoldum. Sadece neden olabileceğini söyleyin bana aynı durumu yaşayan var mı 😔😞😞