Oykum0108 Oglusum5357 bebegim 4 aylik dogdugundan beri sleppy sensitive kullaniyorum gayette memnunum
Oglusum5357 Morcivert061 ne kdara aliyirsunuz en uygun trendyolda 110 lira bnde versemmi düşünüyorum da 😂 bi tane mendilin resmini cekip yukleme sansniz vrmi sari oaket beni cok korkuttu
Oglusum5357 Miraymeyrasiz nereden ne kadara aliyorsunuz😊 ve uzun sure durmasi sorun olmuyor degl mi bnde stoklamak istiyorumda
Morcivert061 Oglusum5357 evet suanda trendyolda kampanya var normalde sitesinden 130a alıyorum Resim paylaşmayı pek beceremiyorum burdan ama yeni doğan ıslak bebek havlusu die geçiyo beyazlı mavili kutu bambulu yazıyo
Miraymeyra Oglusum5357 kırmızıbeyaz dan 103 e aldım ben. Paket açılmayınca sorun olmuyor ama benim ikizlerim var biraz daha çabuk tükeniyor benimkiler ☺️
south sleepy natural kullanıyorum bende bambu tek yaprağı bile yetiyo büyük ve yumuşak kokusu yok. çoğunlukla n11 den 12 li alıyorum sürekli takip ediyorum nerde uygunsa alıp stok yapıyorum.