Asel041 ben de yeni vermeye başladım. 14 aylık. Özel bir kreşe verdik. O alışana kadar her gün 1 saat falan götürecez sonra tam güne geçecek. Ben onu dışarda bekliyorum. İçeri almiyolar. Çocuk her ağladığı zaman sizi görürse hiçbir zaman alisamaz. Sizi görmek için ağlayacak sürekli. Bu yüzden ısrarlı olun kararlı olun ve dayanın elbet alışacak çok sevecek ona da iyi gelecektir kreş. İlk günler size tavsiyem bizim gibi 1 saat 2 saat falan bırakın sadece