Alpaslan_annesi 10 dk gecmemisti sanirim cok silikte olsa olusmaya basladi ama pozitif sayilmasi icin yeterli mi acaba?
Hayatiseyretmeyegelmisim Alpaslan_annesi 10 dakika bile gecmemisse gözünüz aydın meyveniz yolda 😂 birde kan testi verin
ecosummm Kaç dakika içinde oluştu önemli olan o aslında 10 dakikdan sonraysa geçersiz sayılıyor genelde
Alpaslan_annesi ecosummm 10 dakikayi gecmemisti zaten ilk bir kac dakikada yavastan cizgi gordum sanki 10 dakikaya yaklastikca bu hali aldi
Alpaslan_annesi Tek skinti 22.5 aylik bebegimi nasil memeden kesecegim boyle bir durum varsa bilem yazsin 🤦🏼♀️
lceLady Alpaslan_annesi 15 aylikti oglum 3.hamile oldugumu ogrendigimde Birden kesmedim yavas yavas totalde 1 ayi buldu bu durum Bir gun emziriyorsam diger gun emzirmedim donusumlu yani. Emzirmedigim gecede huzursuzluk cikarirsa su teklif ederdim bi sure oyle devam etti suya alisti Gunduz hic emzirmiyordum
Alpaslan_annesi lceLady benimki biraz zorluyor memeye duskun uyurken ozellikle vermesem agliyor onu etkilemeden biraktirmam lazim artik zaten 2 yasinda biraktirmayi dusunuyordum yavastan ama simdi eger hamilelik durumu kesinlesirse baskamam lazim yavastan
Alpaslan_annesi Alpaslan_annesi bu durumu yasayip sonradan beta hcg degeri artan hamilelik yasayan oldu mu acaba