ahlsf Hanımlar selam. Bebegim bugun 1ay 5 günlük. Ve 3 kilo. Dogum kilosu 2900du ama 25 gün yoğun bakımda kaldı 25gun sonunda çıkış yaptığımızda 2950di kilosu. Sağlık ocağı kiloya 3150 kgdedi hastanede doktor 3000 kg dedi ve tüm herkes kilo alımı çok yavaş dedi mama ver dedi. Aptamil1 aldım ama en bastan beri anne sütüyle besliyorum. Nasil Bi yol izlemem gerekiyo kilosu çok az her gören dün doğmuş gibi diyo ve çok canım sıkılıyor hala kucağıma alırken korkuyorum çok zayıf önerisi olan var mı ne yapsam kilo alir
lceLady ahlsf bence bekleykn biraz daha derim. Yogun bakimdan yeni cikmis. Sutunuz yetiyorsa onla devam edin derim
Tosbaninannesi ahlsf sık sık emzirin ve günde 3/ 4 defa 30 CC mama yapıp verebilirsiniz biz kilo alımı normal olana kadar o şekilde devam ettik mama kötü bişey değil ve kendinizi yetersiz hissetmeyin lütfen doktor mamaya başlayın dediyse dinleyin zarar gelmez🙏🏼
ahlsf lceLady surekli emziriyorum sık sık yetmediğini dusundugum zaman 30cl falan mama veriyorum emzirme sonrasi