19 ay 13 günlük oğlum sürekli emmek istiyor hiç yakamı bırakmıyor emzirmeyi bıraktırmak istiyorum bi yandanda 2 yasına kadar emzirsemmi diye vicdan yapıyorum ama buda çok yorucu gerçekten aç olduğu için emmiyor sanki can sıkıntısından emiyor gibi sizdede böylemi yoksa sadece benim oğlummu böyle yapıyor