cisemada eve gelir gelmez kullanmaya başladım doktorum başlayabilirsin demişti. Raj korse almıltım tyoldan memnun kaldım beden seçiminde zorlandım hem L hemde M beden almıştım ilk günler L taktım ama bir hafta filan. Sonra M bedene geçtim ama S alsam daha iyi olurmuş M bol geldi kavrayamadı yeterince işlevli olmadı. Ama oturup kalkmamı yürümemi çok kolaylaştırdı sayesinde diyebilirm.çıkardığımda yürürken daha zorlanıyordum. Bedende istediğim gibi olmayınca bi süre sonra da külot korse giydim ama genelde korse kullanımım düzenli olmadı. Doğuma 63 kg ile gittim evde ilk tartım 1 haftalıktım sanırım 59 kg idim. Ona göre korse ölçüsü düşünürseniz fikir olsun