Pnar_2886 Bu zamanda birikim yapabiliyormusunuz herşey ateş pahası köşeye atmaya kalmıyor bende birikim yapmk istiyorum ama olmuyor
bebitonunannesi_ Pnar_2886 birikim akıllıca değil şu anlık almak istediğini alacaksın ,sonra alamıyorsun
lceLady Pnar_2886 su an ki birikimim sacma olacak ama şişeler ile bidonlari su dolduruyorum ve bulgur pirinc makarna alıyorum
birmelekannesi__ Pnar_2886 eksiye kredi kartlarına girmemek için çabalıyoruz diyelim. Bunu bile başarı sayıyoruz 😂
ALPARSLAN_bey Pnar_2886 ben yapıyorum günlere giriyorum parardan artırıyoruz güzel birikim yaptım 3 çeyrek 6 tane 25 gram bilezik yaptım eksiklerimiz yetişemediği mi esim tamamladı sagolsun
Dnckrn Derin dondurucu alarak birikim yaptım içini doldurdum malum kış Çetin geçecek domates 50den aşağı olmaz
Pnar_2886 Bende aynıyım kizlar ne bileyim instgramda birikimci anneler sayfaları oluyor nasıl birikim yapıyorlar hoşuma gidiyor ama elde var sıfır 🤔
Tugce3493 Pnar_2886 her ay borsaya atıyorum bırıkıyo ve yukselıyo. Bazen toplu para gecıyo elımıze borc falan odemesı yapmadan altın alıyoruz. Cunku borc odenıyo ama toplu parayla aldıgın altını aydan aya alamıyosun.