Hayatiseyretmeyegelmisim ysmygt06 gönlünü ferah tut koca röntgen mutlaka birşey olsa çıkar bu böyle sürerse bide kalçaya baktirirsin ama sanmıyorum yinede devam ederse tedbir amaçlı 🙂
ysmygt06 Hayatiseyretmeyegelmisim akşam gittik kalça çıkıklığı da yok çok şükür ama yarında böyle olursa ortopediye götür dedi
ysmygt06 Ebus2045 akşam götürdük tekrar röntgen çektiler kırık çıkık yok kalça çıkıklığıda yok çok şükür doktor yarında böyle olursa ortopediye götür dedi orda da kırık çıkığa bakıyorlar napacağımı şaşırdım🤷♀️
Ebus2045 ysmygt06 ben bişey olduğunu sanmıyorum bende oğlumu tutar koyardım o ayağı yukarda tutardı. 3. Gün akşam bianda kalkıp yürüdü korktuğu için bence takip et
Hayatiseyretmeyegelmisim ysmygt06 o da temiz çıktıysa korktuğu için yapıyordur 🥲 üstüne gitme yürütmeye çalışma biraz mola verin yürümeye 🤗
Yasexx Çıkık varsa röntgende gözükmez kırık ve çatlak gözükür eğer devam ederse çıkıkçıya götürün bence