Eylusunannesi6 Kızlar kızım 2ay 21 günlük. Dizimde sallarken yada yatırdığım zamanlarda kafasını boynunu omuzlarını kaldırıp kalkmaya çalışıyor neredeyse oturur pozisyona gelmek üzere bu normal miiii ?
otose_san Eylusunannesi6 normal canım, benim kızım da o vakitler de oturmaya çalışıyordu, 3. aydan itibaren kucağımda kısa süreli de olsa oturtmaya başlamıştım ben
Seyda-Almira Normal canım ama mümkün olduğunca otutturmamaya gayret göster doktor kontrolünde doktora da söyleyebilirsin kimi bebeğin kemikleri daha çabuk gelişiyor