Slm tatlış anneler meme + mama ilerliyoruz doktorumuzun tavsiyesiyle ilk zamanlar çok doluydu göğüslerim kaynanamın gözü değdi kesin azaldıkça azaldı emzirdiğimde gelmediğinde kıyametleri koparıyor bebem ve sütüm aşırı gaz yapıyor çocuğuma 10-12 saat ağlıyor gaza çıkamıyor anne süt alsın diyorum ama oda çok az geliyor üstüne bir de çok rahatsız ediyor kızımı doktorumuz sadece mama devam et dedi bebelac kullanıyorduk hipp combiotik e geçtik harika bir mama hipp gaz yapmıyor çocuğum çok rahatladı ama anne sütü alamadığı için de çok üzülüyorum benim annem de beni mamayla büyütmüş doktorumun dediği gibi mama zehir değil ki etraftaki cahiller sürekli mama verme süt ver anlamıyorlar çocuğum sindiremiyor gaz yağıyor çok diyorum 12 saat ağlıyor gaza çakamıyor diyorum bişey olmaz diyip sinirimi bozuyor gerizekalılar birtek sanki onlar doğurmuş sanki tıp mezunular benim gibi bu durumu yaşan var mı nasıl bir yol izlediniz