hemsire-anne- Kızlar bebeğim 37 günlük cok gazlı bi bebek damla falan kullanıyoruz arada gazını yapıyor ama dunden beri kakasını yapmadı cok ıkınıyor kıpkırmızı oluyor ne yapabilirim cok kötü oldu ya bebegim
miranhazal hemsire-anne- hemsire-anne- masaj yapabilirsiniz bizim de 37 günlük kendini kıpkırmızı yapıyor babası bacaklarını bastırtarak gazını çıkarmasına yardımcı oluyor ayak masajı var onlar işe yarıyor. Bir de en rahatlatan yıkanmayı seviyor mu bilmiyorum ama biz küvetini sıcak suyla dolduruyoruz içinde tutuyoruz sıcak hoşuna gidiyor rahatlatıyor. Metsil damla kullanıyoruz yemeklerime kimyon ve muskat ekliyorum o şekilde en aza indirmeye çalışıyoruz. Bazı günler rahat bazı günler biraz daha zor geçiyor ama sıcak küvet iyi geliyor baya. Bir de bana doktorumuz biagai diye bir ilaç söyledi probiyotikliymiş gaz sorununuz kalmaz dedi.
semgok hemsire-anne- Ben Çay kaşığının ucuyla zeytin yağı verip üzerine emziriyorum hemen. Bı saate kalmaz yapıyor ishal seklinde. Kivranmasindan iyidir yavrunun.
Asmilik1 hemsire-anne- metsil al hemen uygun hem karın agrısı ve kabızlıga gaza cok iyi geliyor jel böle agzına yedi damla gelcek şeklinde akıt tuvaletini yapıyır cocuk ben öle kurtuldum vlla zor durumda kalmadıkca verme ama alışkanlık olmasın
hemsire-anne- miranhazal bunların hepsini rutin olarak yapıyorum zaten. Ama dunden beri kaka yapamadıgı icin cok ıkınıyor sıkıyor kendini. Cok sukur gazını yapabiliyor ama bu defada kaka sorunu cıktı basımıza
suilesu sadece anne sütü alıyorsa kabız olma ihtimali yok canım endişelenme bazı bebekler 4-5 gün kaka yapmıyor ılık bi duş aldırıp karnına bebek yağı ile masaj yapabilirsin
semgok suilesu aynen bazı bebekler yapmıyor benim kızda 3 gün yapmadığı oluyor ama rahatsız, huzursuz değil. Dr göre kilo alıyorsa sorun değil dio. Ama bu arkadaşın bebeği baya huzursuz ya
hemsire-anne- Kızlar bunların hepsni denedik kızım hala kaka yapamıyor diye ıkınıyır mahvoldu kıpkırmızı oluyor