Oğlum 1 ay sonra 2 yaşına girecek ama hala konuşmuyor😒 baba, mama , aba diyor sadece. Kitap okuyoruz kartlara bakıyoruz her gün mutlaka. Nesneleri sorsam gösterir. Her zaman konuşurum ne yaptığımızı anlatırım her şeyi anlıyor ama işaretle ve seslerle anlatıyor istediklerini. Anlamamazlıktan gelsem sinirlenmeye başlıyor. Konuşması için ne yapabilirim önerileriniz var mı acaba kafama takmaya başladım artık 😒