Bebeğim 35 haftalık doğdu meme ve mama şeklinde besliyorum. Şu an 2 aylık zorlu bir emme süreci geçirdik. Mememi alamadı silikon uçla emzirdim derken bıraktırma süreci vs şimdi çok şükür normal emiyor ama göğüs uclwrım çok uzun süredir yara ve aç mı tok mu anlayamıyorum sürekli emmek istiyor normal mi bu