Prensescik Biz 1 ay sonra falan düşünüyoruz o tarafa gitmeyi otel falanda bakiyorum hic gidip memnun kaldığınız otel oldumu bide afyon nasıl niyet otelden dışarıda gezilebilecek yerleri varmi
FmBetull Prensescik Bizde yazın gidemedik benimde aklımda Afyon termal var ama hiç gitmedim bende bekleyim burda
Duygarn Prensescik afyonda yaşıyorum. Otel dışı pek aktivite yapabileceğiniz bi yer yok. Öyle gezelim görelim bi yer değil maalesef. :) sucuk ve kaymağını denemeden gitmeyin ama 🤤