Kızlar merhaba beş ay önce sezeryan doğum yaptım. Dikişlerimde herhangi bir akıntı bir delik yok ağrı vs. Yok. Sadece hala dikiş yerim kabarık ve hala hafif kırmızı. Doktorum doğumdan sonra bir krem vermişti sürmem için. Ben biraz pimpirikli olduğum için yarama bakamıyordum bile o yüzden aklıma geldikçe eşime sürdürtüyordum. Toplasanız belki 6 en fazla 7 kere sürmüşüzdür. Acaba kremden dolayı mı yani düzenli kullanmadığım için mi yoksa bu durum normal mi? Sizde dikişlerin durumu nedir