Biz 3 kez gittik. 3 ünde de diamond of cappadociada kaldık. Balonlar sabah üstümüzden geçti güzeldi. Temizdi ama en son 2 yıl önce gittik suan nasıldır fiyat vs bilmiyorum. Odalar temizdi. Kahvaltı cok yeterli değildi ama güzeldi. Sürekli servis getirdiler. türk kahvesi vs terasında güzeldi