fik iyi ki almışım gerçekten 5 senedir kullanıyorum büyük kızım 1 aylıkken almıştım şuan 4 yaşında tuvalet eğitimini tamamladigimiz zaman kaldırmıştım yıkayıp kutusuna koyup. Sonra ikinci bebeğime hamile olduğumu öğrenince doğuma yakın tekrar çıkardım yıkayıp şuan küçüğüm 1 yaşında hala kullanıyorum. 5 senedir kullanıyorum yani aşırı memnunum muhakkak alınması gerekiyor diye düşünüyorum. İçine korbell markasının çöp poşetini kullanıyordum ama aşırı zam gelmiş muadil marka çıkarmış oda çok güzel şuan onu kullanıyorum poşet olarak