Benim oğlumda da oldu. Acemiliğimden çok korktum, doktor doktor gezdim bunun için :)
Yenidoğan aknesi bu, hemen hemen her bebeğe oluyor. Uyuyunca sanki kırmızılıklar gidiyor gibi oluyor, uyanınca yine belirginleşiyorlardı.
Gün aşırı duş aldırın. Şampuanınızı değiştirin. Linola şampuan önermişti bize doktorumuz. Biraz pahalı ama bir kerelik alıp deneyebilirsiniz.
Bir de her gün nemlendirmemizi önermişti. La roshe b5 krem tavsiye etmişti.
Oğlum 26 günlüklen çıkmıştı 2 aylık olunca hiç kalmadı.
Endişe etmeyin bence, içiniz rahat etsin diye doktora görünün isterseniz, geçmiş olsun :)