Oğlum 16 aylık. Akşam 8.30 9.00 arası gece uykusuna geçti. Saat 4.30 gibi çığlık atarak uyandı. Ve 1 saatten fazla ağladı. Yani normal bir ağlama değil. Bütün binanın duyduğuna niye gelmediğine şaşırdım. Gözü yarı açık yarı kapalı. Babasını da beni de istemiyor bize vurup kucagimizdan atıyor kendini. Mama, su, emzik hiç bişey kabul etmiyor. Bütün evden dolanıyoruz yok olmuyor. Taksi çağırdık tam evden çıkıcaz hastaneye gidicez biran da gözünü tam açtı, normale dönüp güldü felan. Sonra 5 dk için de kucağımda uyudu. Aslında bunu son zamanlar da çok sık yapıyor. Gece beslenmesi devam ettiği için mama yapar veririm, su içer geri uykuya dalardı yani dün gece ki kadar uzun sürmezdi.
Dün gece yaşadığımız şey neydi bilmiyorum ama cok kötü bişey yaşadık. Eşim de bende uyuyamadık, kendimize gelemedik. Çok korktum endişelendim 😔 bu saate kadar onceki geceleri felan düşündüm, tekrar eden bir durum, hemen hemen aynı saatler de uyanıyor. Ben beslenmek için kalktığını düşünüyordum yanılmışım belki de mama sadece sakinlestirip unutuyordu. Acaba yaşadığımız uyku terörü mü?
Gerçekten hala elim ayağım titriyor, kendime gelemedim. Karışık anlattıysam kusura bakmayın.