Rotavirus 1. Dozu 3 buçuk aylıkken yapmıştık , iki hafta sonrasında 4 ay aşısını yaptırdık, o aralar benek benek biseyler çıktı vücudunda doktora götürdük onla ilgisi olmadığını söylemişti. 2. Dozu da 5 bucuk aylıkken olsun dedi sağlık ocağı doktoru. Ama bu sefer de 6. Ay asisiyla yakın olucak acaba tam 5 aylıkken yapsak mi ?
Bir de alerjisi olan çocuklara onerilmiyomus alerjisi olup olmadığını nasıl anlayabilirim, mukuslu gurultulu k var, biraz pisigi var, onun dışında dikkatimi çeken bişey yok kan yok