İki çocuğum var ikiside zorla öğüre öğüre 6 ay emdi sonra ne yaptıysam tutmadı ikiside sabah a kadar beni emzik niyetine kullandı bence anne sütü alan çocuklar emzik çok sevmiyor 3. Olacak ondan yana da hiç umudum yok şuan emzik alsam mı almasam mı kararsızım bile