Merhaba anneler. Bebeğim 15 günlük neredeyse ilk günden beri savaşarak emzirme süreci yaşıyoruz. Sanki bu emzirme zamanlarının sakinlik ve huzur içinde geçmesi gerekmiyo mu? Yani biz resmen savaş veriyoruz bağrış çağrış memeyi tutuyo daha sonra emiyo birden bırakıyo kendi isteğiyle. Daha sonra çılgınlar gibi ağlamaya başlıyo tekrar teklif ediyorum tekrar emiyo yine bırakıp ağlamaya başlıyo doyduğundan eminim çok şükür sütüm de var ama neden böyle yaptığını anlamıyorum hiç emmese ya da kilo almasa yanlış yaptığımı düşünücem. Lütfen fikirlerinizi belirtin 🌸🌸